Červenec 2013

MILUJI TENTO FILM

dovolená v ŘECKU

17. července 2013 v 20:18 | Kandee9
Koněčně jsem se dostala k tomu psaní, už jsem chtěla napsat, ale vždy mi do toho něco přišlo a já něměla volnou chvilku napsat, tak píši až teď.
No cesta do Řecka, byla luxusní nikdy tak přepichový hotel natož pokoj jsem neviděla a ještě k tomu s výhledem na moře. Cesta letadlem, jsem se musela odvážit, letěla jsem poprvé a ze začátku jsem měla strach, ale při druhém letu, to bylo už lepší a já se tak nebála, dostali jsme i teplou večeři a bylo to moc fajn. Navštívili jsme i Turecko a ostrov Nissyros se sopkou a pak si pučili autíčko a jezdili po Řecku Kos celý den a já si nakoupila mnoho suvenýrů a báječnou zmrzlinu, jídlo na hotelu bylo taky úžasný all enclusive :) snídaně, obědy a večeře jako švédské stoly, dezerty zmrzlina, nějaké pro zábavu představení, karaoke no byla to paráda, jela bych znovu a dost jsem se opálila že mi všichni závidí.

77. - 78. Sny - žlutá krabice a zlý otec

3. července 2013 v 15:36 | Kandee9 |  Deník snů
2.7.2013

ZLÝ OTEC
Ocitla jsem se na nějakém statku, kde jsem pečovala o malé šedé hříbě. Měla jsem zlého otce, který chtěl toto hříbě zabít, ale nepodařilo se mu to, protože jsem ho ochránila. Měla jsem ještě maminku, ale ta byla pomoci otcovi síly vyhnána.
Jednoho dne mě otec vzal do černé uličky, kde prodávali moc dobré perníky a já jsem měla dva koupit, jeden pro mě a jeden pro maminku, jenomže jsem viděla, že otec schovává pod kožichem jed, tak jsem perníky vyměnila, aby maminka dostala ten perník bez jedu….konec…

3.7.13

ŽLUTÁ KRABICE
Byla jsem se třídou, někde na okraji lesa, kde vedla cesta a podél cesty se objevila žlutá krabice a pod ní vedly koleje, tato krabice byla pro rekreaci, mohl se sní někdo vyfotit, nebo klidně i použít, ale co vlastně dělá ta krabice a co nám může udělat?

Někdo mi řekl , že když projdete pod touto krabicí tak zde proudí elektřina a ty ji můžeš ucítit, nebo ti dá šoky a ty si na ní můžeš šáhnout. Pro mě to bylo dost nebezpečný. Pár řádku v informační tabulce, jsem si přečetla co se stalo přesně u této krabice, že k ní přišla nějaká žena a dostala do svého těla velkou ránu, najednou jsme všichni slyšely strašnou ránu a zpod té krabice vyšla stará žena, která byla na půl mrtvá a na půl živá, vůbec jsem tomu nechtěla uvěřit, najednou žena zamířila k lesu a já jsem viděla jak nebe září a nějaká velká síla ji obklopuje, najednou jsem se přenesla na nějaké místo, kde jsem viděla na oblacích zemřelé hrdiny z Haryho Pottera jak vykouzlili hromadnou sílu a sesílají ji na zem pro tu starou ženu aby neumřela, žena měla levé oko celé šedé a levou nohu také ale žila….konec…

Bleskovka

3. července 2013 v 9:48 | Kandee9

Odpoledne přidám další 2 sny..:) zajimavé

The Sims Adoptovaný koník

2. července 2013 v 11:58 | kandee
Adoptovali jsme si hříbě grošáka a večer okolo sedmé nám vyrostl v překrásnýho hřebce, kterému jsme dali jméno Vampire jeho páníček je Kate.
Je nádherný....:) a nemá žádnou úpravu, chtěla jsem ho mít černého ale takto se mi líbí víc :)